Article Marketing
Article Marketing – o co chodzi?
Marketing przez artykuły – po prostu. Każdy, kto orientuje się nieco w temacie, “siedzi w branży”, wie jak wiele zależy od wyszukiwarki, od tego jak ona pokazuje informacje o nas. Tym bardziej, że robi się coraz bardziej “frymuśna” – to znaczy udoskonala swoje algorytmy i idzie w stronę coraz lepszej jakości. Teoretycznie tylko się cieszyć. Jenak nie każdemu jest do śmiechu, bo wiele biznesów jest postawionych właśnie w oparciu o ten mechanizm i są one bardzo wrażliwe na wszelkie spadki pozycji – po prostu, z dnia na dzień tracą klientów. Co robić w takiej sytuacji?
To, co nam rozsądek każe – iść w stronę jakości i starać się dostarczać często i regularnie treści. Nie darmo się mówi “content is king” to zawartość jest królem, teraz jednak trzeba to jeszcze dodatkowo uaktualnić – regularnie i dobrej jakości dostarczana treść jest królem – tylko to da Ci długofalowe korzyści i będzie bezpieczne dla Twojej działalności.
Dlatego właśnie ruszyliśmy ostro z kampanią Article Marketingu. Po prostu, jest to coś, co od dawna robiliśmy ale teraz, robimy to świadomie i z gestem. Wiedząc, że tylko właśnie regularne, dobre pisanie jest skuteczne i daje efekty zaprojektowaliśmy ofertę, która jest w stanie podźwignąć każdy biznes online. Zresztą, tak na marginesie – zaciera się coraz bardziej granica między offline i online – coraz mocniej te biznesy się przenikają.
Jak używać artykułów aby one działały? Na jakie obszary działają? Idealnym jest, jeśli autor “tryska” wiedzą, energią i pisze artykuły, przynajmniej raz dziennie. To nieczęsta sytuacja. Nawet nie ze względu na umiejętności tylko zwykły czas – nad każdym artykułem trzeba, nawet przy dużej wprawie te 15 minut co najmniej poświęcić – ja teraz też piszę ten tekst już kilka minut. Gdy człowiek jest niewprawiony, nie ufa swoim zdolnościom, jest krytyczny wobec siebie (w dzieciństwie za dużo czerwonych zaklęć w zeszycie od polskiego) wtedy tekst pisze się jeszcze dłużej a często jest to zablokowane aż tak, że o ile normalnie wie się co by się chciało powiedzieć i napiać o tyle, po zasiądnięciu przed klawiaturą nagle nastaje cisza… i wszystko jest ciekawsze, nawet ostatni odcinek mody na sukces… 😉 Więc taki stan idealny, gdy właściciel biznesu sam pisze nie jest częsty, co wtedy?
Wtedy dobrze jest zlecić pisanie innym. Copywriterzy napiszą sprawnie praktycznie każdy tekst, który jednak, powinien być co najmniej zainicjowany przez właściciela. Powinien zawierać jego wskazówki, podesłane materiały. Wtedy takie teksty są dobre, czuć w nich właściciela i czytelnicy to obierają. A to procentuje bo takie teksty chętnie się czyta, chętnie się do nich wraca.
Oczywiście, opisywana tutaj potrzeba to tylko jedna z wielu – możliwości, które daje teraz Artelis.pl są naprawdę duże i każdy powinien znaleźć coś dla siebie. I ten co potrafi pisać i ten co wolałby zlecić to innym. Zobacz sam(a) tu: Oferta Artelis
Z pozdrowieniem i życzeniem sukcesów