Content marketing

Jak skutecznie zaistnieć w Internecie?

Każda firma, niezależnie od wielkości potrzebuje skutecznej reklamy. Niezaprzeczalnie, na przełomie kilku ostatnich lat, Internet stał się integralną częścią naszego życia. Wszystkich potrzebnych informacji, produktów i usług poszukujemy w sieci, dlatego własna strona internetowa, czy sklep to podstawa docierania do klientów.
Dotychczasowa skuteczność reklamy w radiu, telewizji, czy w prasie, na chwile obecną nie ma porównania z potęgą reklamy w Internecie.

Reklama w Internecie jest procesem wieloetapowym, wymagającym czasu. Głównymi składowymi takiej reklamy są: pozycjonowanie stron lub sklepów, content marketing, marketing na portalach społecznościowych, remerketing itd.

Na nieszczęście osób, które rozpoczynają działalność reklamową w Internecie, istota poszczególnych elementów składowych reklamy bardzo szybko się zmienia. Czasy, w których pojawiające się okienka z reklamą już dawno minęły, teraz ten rodzaj reklamy jest odbierany negatywnie, natomiast na pierwszym miejscu skuteczności stanął content marketing.
Content marketing, zwany marketingiem treści, ma za zadanie zainteresować potencjalnych klientów w nienachalny sposób, tak by sami chcieli odwiedzić stronę.

W jaki sposób stosować content marketing?
Marketing treści polega na publikowaniu wartościowych treści/artykułów na swojej stronie www, na blogach, czy na stronach branżowych. Interesujące treści sprawiają, że rośnie sympatia Internautów do marki, więc firma w taki sposób kreuje swój wizerunek. Zwiększenie popularności strony i ilości wyświetleń z całą pewnością znacznie się zwiększy. Dodatkową zaletą contentu jest przekaz do określonej grupy odbiorów oraz możliwość interakcji i to odróżnia go od innych form reklamy w Internecie

Dziel się dobrym
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Close
Close