Marketing
Czy pisząc artykuły branżowe, uwzględniać słowa kluczowe?
Artykuły branżowe są specyficznym rodzajem treści, ze względu na grono odbiorców. Artykuły branżowe obejmują zagadnienia związane z zawężonym obszarem, których odbiorcami są osoby interesujące się branża.
Czy pisząc artykuły branżowe warto uwzględniać słowa kluczowe?
Tematyka ściśle związana z działalnością firmy, pomaga w podwyższeniu rozpoznawalności marki, tym samym budując wizerunek firmy. Dlaczego więc nie przyczyniać się do podwyższenia pozycji w wyszukiwarce?
Artykuły branżowe są idealnym sposobem na działania marketingowe.
Umieszczenie słów kluczowych pozwoli na podniesienie pozycji w wyszukiwarce, dzięki czemu dodatkowo zwiększy się oglądalność strony.
Ciągle zmieniający się algorytm wyszukiwarki Google, kładzie coraz większy nacisk na przyjazność strony i treści na niej zamieszczanych dla internautów. Content marketing, zwany również marketingiem treści ma więc ogromne znaczenie podczas promowania i pozycjonowania strony internetowej.
Wartościowe artykuły, czyli takie, które dostarczają czytelnikowi rzetelnych i przydatnych informacji, w których wplecione zostały słowa kluczowe, są pozytywnie odbierane przez roboty wyszukiwarki, dzięki czemu podnosi się pozycja strony w wyszukiwarce.
Skuteczne i co ważniejsze bezpieczne pozycjonowanie, opiera się również na poprawnym zamieszczaniu fraz kluczowych w artykułach. Ważne jest, żeby użyte frazy były spójne z treścią artykułu. Pamiętajmy o poprawnej odmianie słów! Najczęściej popełnianym błędem jest pisanie niezgodne z zasadami języka polskiego, np. brak odmiany słów kluczowych.
Kolejnym błędem popełnianym bardzo często jest przesycenie tekstu słowami kluczowymi. Wiele osób błędnie zakłada, że większa ilość słów pomoże w szybszym wypozycjonowaniu strony. Niestety to podejście się nie sprawdza.