Nowości

Profile tematyczne

Profile wieloosobowe zostały przemianowane na Profile Tematyczne. Wiąże się to też ze zniesieniem ograniczenia/wymogu aby pisało w takim profilu co najmniej dwóch autorów. Teraz każdy może założyć profil tematyczny i może go sam promować.

Główną ideą Profili Tematycznych jest promowanie współpracy i dobrej jakości. Bardzo chcemy i będziemy promować te PT, które są najlepiej opisane, w których artykuły są najwyższej jakości. Niezbędne narzędzia są już wdrażane.

W chwili obecnej w Profilu Tematycznym można:

– promować ideę, którą chcemy krzewić. Może to być strona firmowa, uczelni wyższej, nasza wizytówka, CV czy po prostu profil naszego hobby.
– możemy zaprosić innych użytkowników do współtworzenia takiego profilu. Mamy wtedy większą siłę przebicia. Kilka dobrych artykułów szybciej rozpromuje PT niż samotnie piszący autor.
– możemy do profili PT wstawiać reklamy – w chwili obecnej Adtaily i Adsense.
– możemy skorzystać z narzędzi promocyjnych oferowanych przez Facebooka.
– możemy tworzyć profile tematyczne dla każdej naszej działalności posegregowanej w kategorie i zapraszając tam ludzi, wspólnie pisząc artykuły, (bo tylko wtedy profile będą widoczne w Artelis) będzie można tworzyć własną… część miasta Artelis.

Profile Tematyczne wciąż są rozbudowywane i wciąż są w tak zwanej fazie beta. Jeśli zauważysz błędy, prosimy o kontakt. Piszt także jeśli masz jakieś pomysły odnośnie zwiększenia funkcjonalności.

Dziel się dobrym
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Close
Close