Nowości
Polityka Jakości
“Dawno nie mieszali w polityce jakości” pewnie ktoś skomentuję 😉 i fakt, odczuwamy pewną tesknotę za zmianami, ale tym razem, pomni poprzednich błędów, które jak wiele nas nauczyły tak i wiele nas kosztowały (wciąż kosztują…) tym razem będziemy politykę wprowadzać z większym namaszczeniem, rozwagą i rozmysłem.
Polityka Jakości jest dość krótka: publikujemy artykuły, które są atrakcyjne do czytania dla ludzi. Idealnym jest jeśli te artykuły są napisane w sposób lekki, budujący, wnoszący nowe światło do sprawy stylu i tym samym atrakcyjny do dalszego przedruku, ale nie będziemy tu wymagać niewiadomo czego. Tak dobrze napisane artykuły i tak piszących autorów będziemy po prostu promować, stawiać za wzór i zapraszać do współpracy, publikować, cytować, warto będzie dobrze pisać.
Nasze podejście do pisania, tworzenia będzie opublikowane niedługo w Manifeście Artelisowym. I nie bój się – jeśli piszesz nie najlepiej, nie będziemy się czepiali przecinków i bezbłędnego stylu, bo sam go nie mam 😉 ale będziemy wymagali uczciwego podejścia do pisania artykułów. Jeśli będziesz chciał coś przekazać w swoim tekście, artykule, wiadomości to zapraszamy do publikacji. Jeśli chcesz tylko sprzedać, a nas traktujesz jak miejsce do linkowania, to tracimy czas…. ale pomimo, że wciąż uważamy, że publikowanie dla wyszukiwarek mija się z celem i na szczęście jest coraz mniej skuteczne, to i tak będziemy w tej chwili jeszcze pobłażliwie patrzeć na teksty, które są mniej merytoryczne. Jednak to się będzie zmieniało w stronę dobrej jakości.
Rodzaje treści. Pojawiły się warstwy treści – rodzaje, możesz dodać artykuł, obok felieton, esej czy wiadomość i tutaj, przy okazji wiadomości też jest pole do nieporozumień. Aktualność, wiadomość nie oznacza miejsca na publikację informacji firmowych, ogłoszeń. Każda z takich treści powinna również spełniać naszą politykę jakości, zawierać w sobie pożyteczną, praktyczną informację dla czytelnika. Dopiero wtedy będzie mogła zostać opublikowana. Reklama w stopce normalnie możliwa.
Dobra wiadomość jest taka, że niedługo wprowadzimy możliwość publikowania dobrych, merytorycznych treści, zawierających w sobie reklamę. Będzie to jednak wymagało drobnej opłaty. Ty chcesz zarobić – my też.
Chciał, nie chciał komercjalizujemy się również. Korzyści dla autorów i czytelników jednak dzięki temu przybędzie.
Z pozdrowieniem
Krzysztof Kina